Reklama zewnętrzna

1. Poznaj swoją grupę docelową

Reklama zewnętrzna to forma reklamy wykorzystująca duże, często podświetlane bilbordy albo znaki na zewnątrz budynków w celu promowania produktów oraz usług. Reklama zewnętrzna obejmuje plakaty w pomieszczeniach publicznych, takich jakże przystanki autobusowe i centra handlowe. Obejmuje także bardziej tradycyjne formy oznakowania, takie jak billboardy oraz znaki drogowe.

http://reklamki.pl/oferta/kasetony-reklamowe/kaseton-jednostronny-standard/

Najpopularniejszą formą reklamy zewnętrznej jest reklama billboardowa. Billboardy to ogromne plakaty umieszczane wzdłuż poboczy dróg albo innych obszarów o wielkim natężeniu ruchu, które zwykle reklamują artykuł albo usługę dużymi literami i jasnymi kolorami.

2. Mądrze wybierz lokalizację

Decyzja o wyborze odpowiedniej lokalizacji dla reklamy zewnętrznej istnieje niezmiernie istotna. Najlepsze lokalizacje billboardów zapewnią Ci największą ekspozycję oraz największy ruch.

Wybór lokalizacji billboardu winien opierać się na typu reklamowanego artykułu czy usługi, grupie docelowej i budżecie.

Przy podejmowaniu decyzji o lokalizacji billboardu należy wziąć pod uwagę mnogość czynników. Należy przede wszystkim wziąć pod uwagę grupę docelową, a następnie budżet. Możesz również dowiedzieć się, jakie inne billboardy znajdują się w okolicy, zanim podejmiesz ostateczną decyzję.

3. Wyróżnij się kreatywnymi pomysłami na reklamy zewnętrzne

Nieszablonowe wpływy na reklamy zewnętrzne są znaczące, ażeby dać się na tle konkurencji. Jedna spośród najbardziej udanych kampanii była wykonywana przez firmę Pepsi. Przeprowadzili kampanię, w której wystawili billboard z napisem „Come Alive With Pepsi”, który znajdował się na Times Square. Ta kampania naprawdę się wyróżniała, albowiem była tak inna od tegoż, co robili wszyscy inni.

Najlepszym sposobem na wymyślenie innowacyjnych wpływów na reklamy zewnętrzne jest zastanowienie się, czego docelowi odbiorcy poszukują w reklamie a jak zapewnić im wartość, której dodatkowo nie mają. Na przykład, jeśli sprzedajesz nowy artykuł, możesz chcieć zareklamować go w niezwykły sposób, ażeby ludzie zauważyli to, jeżeli idą ulicą lub przejadą obok Twojego billboardu czy kasetonu reklamowego.

Dodaj komentarz